20 Ocak 2012 Cuma

Zayıflama Hapları, Kemerleri ve Jellerinden sonra Zayıflama Tozu Konja Lean


Zayıflama Hapları, Kemerleri ve Jellerinden sonra Zayıflama Tozu Konja Lean


Her geçen gün yeni bir zayıflama ürünleri karşı karşıya kalıyoruz. Bir zamanlar Seda Sayan ile meşhur olan Elma Krom’dan sonra Türkiye’deki zayıflama hapı sektörü hızlıca gelişti. Hemen arkasında zayıflama kemerleri ve eşofmanları yerini aldı. Bir kaç sene geçmeden zayıflama jelleri ve bölgesel zayıflama cihazları. Bunlar hepsi daha önce varolan ama yeni yeni seslerin yükselmeye başladığı bir alan oluyor.

Türkiye’de maalesef 8 milyonun üzerinde obeziteli insan var .  Bu sayı her geçen gün artıyor. Zayıflamak isteyipte zayıflamayan onlarca insan için mucize olarak zayıflama haplarının  en büyük hayal kırıklığını geçenlerde tv ve gazete köşelerinde gördüğümüz Altın Çilek zayıflama hapları ölümünde tanıklık etmiştik. Sonrasında ise binlerce sahte zayıflama hapları ile kime inanıp kime inamayacağımızı şaşırttık.
Geçen yıllarda satılması yasaklanan Lida zayıflama hapı dışında, diğer tüm ürünlerin ortak özellikliği tokluk hissi vererek insanı zinde tutmasıydı.  Ahmet Öz’ün Afrika Mangosuyla yaptığı bir açıklama sonrasında 1 milyarlık dolarlık bir sektör oluştu.
İşin ne kadar ciddi ve suistimale açık olduğunu her geçen gün duyuyoruz.
Bir çok yazımızda bu gibi ürünlerden mucize beklemeyin demiştik. Ama bir taraftan da satış adetleri yüzbinleri bulan bu ürünleri derinlemesine incelememiz gerekiyor.
Daha çok yoğun iş hayatı içerisinde spor ve egzersiz yapamama imkanı bulamayan kişiler tarafından tercih edilen zayıflama ürünlerinin düzenli kullanımı sırasında kilo verdirdiği oluyor. Yalnız belli bir süre sonra bu kiloların tekrar alınma riski oluyor. Hızlıca zayıflayıp sonrasında bu kiloları tekrardan almanın sağlığa ne kadar zararı olduğunu hepimiz biliyoruz.
Sizce neden her geçen gün zayıflama ürünleri çıkmakta ? Eğer bu ürünler gerçekten işe yarıyorsa neden kısa zamanda herkes tarafından unutuluyor ?  Eğer bu ürünler gerçekten işe yaşıyorsa, uzun sürekli bir fayda sağlıyorsa neden Türkiye’de 8 milyon obeziteli insan  var ?  Bu soruların hepsini üretici ve ithalatcılara sormak lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder